تفاوت سنگ مرمریت و سنگ تراورتن را در این مطلب می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم تا برای بکارگیری در ساختمان انتخاب بهتر و راحت تری داشت باشید. برای مقایسه این دو نوع سنگ با یکدیگر در ارتباط با هرکدام جداگانه صحبت کرده ایم و مزایا و معایب هر کدام این سنگ ها به صورت جداگانه آورده ایم تا مقایسه ای بهتر داشته باشید.

در مقایسه کردن انواع سنگ ها توجه داشته باشید که شرایط خود را برای استفاده از این سنگ ها بسته به ویژگی آن ها نیز در نظر داشته باشید و به خوبی ببرسی نمایید به این صورت می توانید بهترین سنگ را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. هرچه سنگ با شرایطی که می خواهید آن را در آن مکان استفاده نمایید مطابقت بیشتری داشته باشد، سنگ طول عمر بیشتری خواهد داشت.

در ابتدا به معرفی و ذکر تمام مزایا و معایب و خصوصیات سنگ تراورتن می پردازیم و سپس به معرفی سنگ مرمرین خواهیم رسید و شما می توانید با مطالعه این دو قسمت به تفاو سنگ مرمریت و سنگ تراورتن پی ببرید.

 

با توجه به موارد بیان شده می توانید به راحتی به تفاوت سنگ مرمریت و سنگ تراورتن پی ببرید و بنا به شرایط خود مکان مورد استفاده از آن سنگ، سنگ مورد نظر را انتخاب نمایید.